2012 m. vasario 15 d., trečiadienis


1. Kai aš sakau “eisiu namo”, turiu omeny “prieik ir nepaleisk manęs”
2. Kai aš sakau “ate”, turiu omeny “duok nepamirštamą bučinį”
3. Kai aš verkiu, turiu omeny “prieik, pasisodink mane ant kelių ir pasupk kaip mažą vaiką”
4. Kai aš juokiuosi, turiu omeny “tu darai mane laiminga”
5. Kai aš šypsausi, turiu omeny “tik tu sukeli šypseną”
6. Kai aš raukausi, turiu omeny “pasakyk, kad aš tokia gražiausia”
7. Kai aš tavęs pavydžiu, turiu omeny “mesk jas visas, ateik pas mane”
8. Kai aš rimtai galvoju ir liūdžiu, turiu omeny “pasikalbėk su manim. Apie viską”
9. Kai tave pabučiuoju, turiu omeny “tu turi laukti kiek reikės. Turi”
10. Kai aš nusiperku naujus drabužius, turiu omeny “pagirk mane. Aš noriu būti graži tik tau”
11. Kai prie tavo akių kalbu su kitais vaikinais, turiu omeny “prieik ir pasakyk jiems, kad aš tik tavo”
12. Kai prašausi, kad pasiimtum mane į savo draugų vakarėlį, turiu omeny “pasakyk, kad tau aš svarbesnė negu draugai”
13. Kai dainuoju dainą apie meilę, turiu omeny “pakviesk mane šokti, Dabar pat”
14. Kai tave apkabinu, turiu omeny “nepaleisk manęs”
,bet jei aš sakysiu, kad myliu tave, tu prieik ir užtildyk mane, įrodydamas, kad meilei nereikia žodžių. Ir tada aš suprasiu, kad mane myli.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą